You cannot place a new order from your country. United States

Svi članci>Učenje, koncentracija i zeleni čaj?

Učenje, koncentracija i zeleni čaj?

Učenje, koncentracija i zeleni čaj?

Ako ste iskusni student ili od onih koji su tek na početku svog fakultetskog puta, vjerojatno ste se tijekom ispitnih rokova našli u situaciji kada vam je za učenje trebao dan u trajanju od 48 sati.
Poznato?

Kako sve stići, kako održati koncentraciju i fokus na ispitna gradiva?

Mnogi posegnu za slatkim, čokoladama, coca colom, energetskim pićima  i hektolitrima kave.

Kofein i šećer doduše brzo podignu energiju ali isto tako nas i brzo vraćaju u normalu. Nerijetko vam se još i više spava, i nađete se u začaranom krugu. Ne trebamo niti napominjati što sav taj silni šećer znači za vaš organizam.

Što ako vam kažemo da je zeleni čaj puno zdraviji i jednostavniji način za održavanje bistrine uma, koncentracije i budnosti?

Zeleni čaj sadrži kofein, čak i manje nego šalica kave, međutim u ovom slučaju nazivamo ga tein jer iako ima isti kemijski sastav djeluje drugačije na organizam.
Tein se otpušta sporije, u dužem vremenskom razdoblju što rezultira dugotrajnijim učinkom povećane razine koncentracije i budnosti za razliku od djelovanja kofeina kojega konzumiramo iz kave.

Mnogi će posvjedočiti kako su nakon pijenja zelenog čaja navečer, neplanirajući proveli noć širom otvorenih očiju.

Zeleni čaj je iznimno bogat polifenolima i antioksidansima, čuva naš mozak, srce i krvožilni sustav.

Dokazano povećava psihofizičku energiju i čisti organizam. 

Pijenje zelenog čaja je sigurno jedan od najbržih načina kojim možete svoj mozak opskrbiti nužno potrebnim antioksidansima. To ne vrijedi za konzumiranje voćnih i biljnih čajeva budući da oni ne sadrže antioksidanse ili ih sadrže u zanemarivim količinama.

Važno je znati i kako na pravilan način pripremiti zeleni čaj.

Koristite uvijek svježu vodu.

Zeleni čaj je osjetljiv na visoku temperaturu, nikada ga ne prelijevajte kipućom vodom jer ćete ga “pregoriti”.

Zeleni čaj treba biti okusom nježan, pomalo trpak zbog tanina koje sadrži. Takvu trpkost ponekada osjetite i u čaši vina. Vodu za čaj, nakon što proključa ostavite 1-2 minute da se prohladi na otprilike 65-70 stupnjeva i tek tada prelijte listiće čaja.

Procijedite nakon 2-3 minute, ne ostavljajte čaj u vodi duže od 3 minute!

Zašto? Zato što dužim stajanjem u vodi zeleni čaj otpušta puno više tanina, postaje gorak i ne djeluje više stimulirajuće na vaš organizam. Tijekom ovih nekoliko minuta katehini izlaze na površinu i imaju bolji učinak . Visoka temperature također uništava sve one ljekovite spojeve u zelenom čaju.

Osim čistog zelenog čaja, u kojem slučaju preporučamo Senchu, možete odabrati prema vlastitom ukusu i mnogobrojne kombinacije s dodatkom voća, cvijeća ili drugog ljekovitog bilja.

Tako u našoj ponudi imamo zeleni čaj s jasminom, đumbirom, goji bobicama, marokanskom mentom, jagodama, ribizlom, limunskom travom, tropskim voćem itd.

Pogledaj ponudu zelenih čajeva

Dvije-tri šalice pravilno pripremljenog zelenog čaja tokom dana, pomoći će vam održavati sjajnu koncentraciju i fokus na zadatke koji su pred vama!

Osim za studentske muke, zeleni čaj možete konzumirati svakodnevno ako vam je potrebna povećana sposobnost korištenja radne moždane memorije.

Želite li saznati više o bijelim čajevima pročitajte: Blog o bijelom čaju

Odgovori na ovaj komentar