You cannot place a new order from your country. United States

PODACI O TRGOVAČKOM DRUŠTVU

Vlasnik internet trgovine www.cajevi.hr i prodavatelj ponuđenih proizvoda je tvrtka Accedo d.o.o.

Sjedište tvrtke:

Braće Vidović 22

42000 Varaždin

OIB 83472137724

MBS 070094514

Temeljni kapital u iznosu od 20.000,00 kn uplaćen u cijelosti.

Poslovna banka Raifeissen bank Austria

IBAN HR8124840081105629626

Skladište: Varaždinska ulica, Odvojak III/6, Jalkovec

KORISNIČKA PODRŠKA

Tel. 097/6996-212

E-mail: info@cajevi.hr

Radno vrijeme korisničke podrške internet trgovine pon-pet 9-16h.

KUPNJA I NAPLATA PROIZVODA

Kupac je korisnik internet stranice koji elektronskim putem izvrši narudžbu barem jednog proizvoda, popuni tražene podatke, te izvrši plaćanje naručene robe.

Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije korisnika i kupnje proizvoda.

E-mail kojim se kupac registrira glavni je komunikacijski kanal između kupca i prodavatelja, stoga mora biti točan i u upotrebi.

Putem e-maila kupac dobiva obavijesti o statusu narudžbe (zaprimljena narudžba, priprema pošiljke, potvrda plaćanja i poslano na dostavu).

Također ukoliko to kupac želi, može prilikom registracije odabrati opciju pretplate na naš newsletter.

Newsletteri su informativne e-mail poruke u kojemu prodavatelj šalje zanimljivosti, popuste i akcije koje bi mogle zanimati kupca.

Zaprimanje newsletter poruka može se na zahtjev i želju kupca i otkazati. U tom slučaju dovoljno je poslati zahtjev na e-mail podrska@cajevi.hr

Kupovina, plaćanje i isporuka proizvoda moguća je samo na području Republike Hrvatske.

Cijene su izražene u kunama (HRK) i sadrže PDV.

Uz svaki proizvod naveden je opis, sastav, porijeklo i uputa za pripremu prema preporuci proizvođača.

Uz svaki proizvod navedeno je ukoliko sadrži potencijalne alergene (za korisnike koji su netolerantni prema određenim proizvodima).

Odabrane proizvode kupac stavlja u virtualnu košaricu (Moja košarica), te po završetku kupovine potvrđuje narudžbu.

Detaljnije o plaćanju i dostavi pogledajte pod "Narudžba i dostava".

Prihvaćanjem Uvjeta korištenja smatra se da je korisnik stranice www.cajevi.hr s istima suglasan.

BODOVI VJERNOSTI

Nagradni bodovi prikupljaju se na slijedeći način:

Na svaku potrošenu 1 kn prikupiti ćete 1 nagradni bod.

1 NAGRADNI BOD = 0,05 kn

Na primjer:

U košarici imate narudžbu na iznos od 180,00 kn. Sustav će Vam automatski prikazati da ovom kupnjom ostvarujete 180 nagradnih bodova. 180 nagradih bodova vrijedi kao 9 kn.

Kad narudžba dobije status DOSTAVLJENO bodovi se prikažu u Vašem korisničkom računu pod MOJ RAČUN - MOJI BODOVI.

U svakom trenutku možete vidjeti iznos i status svojih osvojenih bodova.

Rok iskoristivosti bodova je 3 mjeseca. Nakon isteka roka bodovi više neće biti raspoloživi.

Svoje bodove jednostavno možete promijeniti u KUPON s kojim ćete u košarici umanjiti konačni iznos.

Potrebno je pod MOJ RAČUN - MOJI BODOVI označiti polje "Zamijeni bodove za kupon".

Time ćete generirati kupon s pripadajućim kodom. Dobiveni KOD upisujete u košaricu pri generiranju narudžbe i time umanjujete ukupan iznos košarice.

U svom korisničkom računu možete pratiti stanje bodova, kojom narudžbom ste osvojili bodove, koje ste bodove zamijenili za kupon i koje kupone ste iskoristili.

Za sva pitanja u vezi bodova i kupona možete nas kontaktirati na e-mail podrska@cajevi.hr.

PROGRAM PREPORUKE

Preporučite nas prijateljima i dragim osobama, te ih pozovite e-mail pozivnicom da nam se pridruže u klubu prijatelja čajeva i ostvarite jednokratno svaki po 15% popusta na cjelokupnom iznosu narudžbe.

Nakon što se registrirate, u korisničkom računu pod "Moj račun" naći ćete odjeljak "Klub prijatelja".

Ispunite označena polja (ime, prezime i e-mail prijatelja) i kliknite "pozovi prijatelja".

Kada Vaš prijatelj prihvati poziv i napravi prvu narudžbu, ostvarujete pravo na popust.

Za svakog prijatelja kojemu pošaljete preporuku i koji napravi svoju prvu narudžbu ostvarujete pravo na 15% popusta na cjelokupnu narudžbu.

Popust vrijedi za cjelokupnu ponudu čajeva.

Jednostavno je i brzo, ali ako zatrebate pomoć – javite nam se na e-mail: podrska@cajevi.hr

REKLAMACIJE

Ukoliko kupac iz nekog razloga nije zadovoljan proizvodima, može nas o tome obavijestiti na e-mail: podrska@cajevi.hr

U slučaju reklamacije potrebno je pisanim putem na e-mail podrska@cajevi.hr poslati ispunjen zahtjev za reklamaciju, koji obrazac možete preuzeti ovdje.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača kupac je ovlašten jednostrano raskinuti jednokratni ugovor o kupoprodaji proizvoda ne navodeći razloge za to, a u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.

U slučaju neslaganja, reklamacije i eventualnih pritužbi, kupac i prodavatelj pokušati će u dobroj volji i na zadovoljstvo kupca riješiti nesuglasice.

Ukoliko to iz nekog razloga nikako nije moguće, eventualni sudski sporovi proizašli iz korištenja ove internetske stranice rješavati će se kod nadležnog suda u Varaždinu gdje je sjedište tvrtke Accedo d.o.o.

U slučaju raskida ugovora i kupac i prodavatelj dužni su vratiti drugoj strani ono što su primili sklapanjem ugovora.

Novac će kupcu biti vraćen nakon što kupac napravi povrat robe. U slučaju povrata robe bez navođenja opravdanog razloga (navođenje razloga nije obavezno) kupac snosi troškove povrata robe.

Ukoliko se povrat robe vrši uz opravdan razlog i krivnjom prodavatelja (greška kod isporuke, nekonzumni proizvod..), prodavatelj će namiriti sve troškove povrata umjesto kupca.

Vaše komentare, upite, prijedloge ili reklamacije možete poslati na e-mail adresu podrska@cajevi.hr

PRIVATNOST I ZAŠTITA PODATAKA

Internet trgovina cajevi.hr obvezuje se pružiti zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima koji su nužni za ispunjenje naših obveza.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.

Prikupljeni podaci ni u kojem slučaju neće se prosljeđivati trećim osobama.