You cannot place a new order from your country. United States

PODACI O TRGOVAČKOM DRUŠTVU

Vlasnik internet trgovine www.cajevi.hr i prodavatelj ponuđenih proizvoda je tvrtka Accedo d.o.o.
Sjedište tvrtke:
Braće Vidović 22
42000 Varaždin
OIB 83472137724
MBS 070094514
Temeljni kapital u iznosu od 20.000,00 kn uplaćen u cijelosti.
Poslovna banka Raifeissen bank Austria
IBAN HR8124840081105629626
Skladište: Varaždinska ulica, Odvojak III/6, Jalkovec

KORISNIČKA PODRŠKA

Tel. 097/6996-212
E-mail: info@cajevi.hr

Radno vrijeme korisničke podrške internet trgovine pon-pet 9-16h.

KUPNJA I NAPLATA PROIZVODA

Kupac je korisnik internet stranice koji elektronskim putem izvrši narudžbu barem jednog proizvoda, popuni tražene podatke, te izvrši plaćanje naručene robe.
Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije korisnika i kupnje proizvoda.
E-mail kojim se kupac registrira glavni je komunikacijski kanal između kupca i prodavatelja, stoga mora biti točan i u upotrebi.
Putem e-maila kupac dobiva obavijesti o statusu narudžbe (zaprimljena narudžba, priprema pošiljke, potvrda plaćanja i poslano na dostavu).
Također ukoliko to kupac želi, može prilikom registracije odabrati opciju pretplate na naš newsletter.
Newsletteri su informativne e-mail poruke u kojemu prodavatelj šalje zanimljivosti, popuste i akcije koje bi mogle zanimati kupca. Zaprimanje newsletter poruka može se na zahtjev i želju kupca i otkazati. U tom slučaju dovoljno je poslati zahtjev na e-mail podrska@cajevi.hr Kupovina, plaćanje i isporuka proizvoda moguća je samo na području Republike Hrvatske. Cijene su izražene u kunama (HRK) i sadrže PDV.
Uz svaki proizvod naveden je opis, sastav, porijeklo i uputa za pripremu prema preporuci proizvođača.
Uz svaki proizvod navedeno je ukoliko sadrži potencijalne alergene (za korisnike koji su netolerantni prema određenim proizvodima).
Odabrane proizvode kupac stavlja u virtualnu košaricu (Moja košarica), te po završetku kupovine potvrđuje narudžbu.

Detaljnije o plaćanju i dostavi pogledajte pod "Narudžba i dostava".
Prihvaćanjem Uvjeta korištenja smatra se da je korisnik stranice www.cajevi.hr s istima suglasan.

BODOVI VJERNOSTI

Nagradni bodovi prikupljaju se na slijedeći način:
Na svaku potrošenu 1 kn prikupiti ćete 1 nagradni bod.1 NAGRADNI BOD = 0,05 kn
Na primjer: U košarici imate narudžbu na iznos od 180,00 kn.  Sustav će Vam automatski prikazati da ovom kupnjom ostvarujete 180 nagradnih bodova. 180 nagradih bodova vrijedi kao 9 kn.
Kad narudžba dobije status DOSTAVLJENO bodovi se prikažu u Vašem korisničkom računu pod MOJ RAČUN - MOJI BODOVI.
U svakom trenutku možete vidjeti iznos i status svojih osvojenih bodova.
Rok iskoristivosti bodova je 3 mjeseca.
Nakon isteka roka bodovi više neće biti raspoloživi.
Svoje bodove jednostavno možete promijeniti u KUPON s kojim ćete u košarici umanjiti konačni iznos. Potrebno je pod MOJ RAČUN - MOJI BODOVI označiti polje "Zamijeni bodove za kupon". Time ćete generirati kupon s pripadajućim kodom. Dobiveni KOD upisujete u košaricu pri generiranju narudžbe i time umanjujete ukupan iznos košarice.
U svom korisničkom računu možete pratiti stanje bodova, kojom narudžbom ste osvojili bodove, koje ste bodove zamijenili za kupon i koje kupone ste iskoristili.
Za sva pitanja u vezi bodova i kupona možete nas kontaktirati na e-mail podrska@cajevi.hr.

PROGRAM PREPORUKE

Preporučite nas prijateljima i dragim osobama, te ih pozovite e-mail pozivnicom da nam se pridruže u klubu prijatelja čajeva i ostvarite jednokratno svaki po 15% popusta na cjelokupnom iznosu narudžbe.
Nakon što se registrirate, u korisničkom računu pod "Moj račun" naći ćete odjeljak "Klub prijatelja".
Ispunite označena polja (ime, prezime i e-mail prijatelja) i kliknite "pozovi prijatelja".
Kada Vaš prijatelj prihvati poziv i napravi prvu narudžbu, ostvarujete pravo na popust.
Za svakog prijatelja kojemu pošaljete preporuku i koji napravi svoju prvu narudžbu ostvarujete pravo na 15% popusta na cjelokupnu narudžbu.
Popust vrijedi za cjelokupnu ponudu čajeva.

Jednostavno je i brzo, ali ako zatrebate pomoć – javite nam se na e-mail: podrska@cajevi.hr


REKLAMACIJE


Ukoliko kupac iz nekog razloga nije zadovoljan proizvodima, može nas o tome obavijestiti na e-mail: podrska@cajevi.hr

U slučaju reklamacije potrebno je pisanim putem na e-mail podrska@cajevi.hr poslati ispunjen zahtjev za reklamaciju, koji obrazac možete preuzeti ovdje.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača kupac je ovlašten jednostrano raskinuti jednokratni ugovor o kupoprodaji proizvoda ne navodeći razloge za to, a u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.

U slučaju neslaganja, reklamacije i eventualnih pritužbi, kupac i prodavatelj pokušati će u dobroj volji i na zadovoljstvo kupca riješiti nesuglasice.
Ukoliko to iz nekog razloga nikako nije moguće, eventualni sudski sporovi proizašli iz korištenja ove internetske stranice rješavati će se kod nadležnog suda u Varaždinu gdje je sjedište tvrtke Accedo d.o.o.
U slučaju raskida ugovora i kupac i prodavatelj dužni su vratiti drugoj strani ono što su primili sklapanjem ugovora.
Novac će kupcu biti vraćen nakon što kupac napravi povrat robe. U slučaju povrata robe bez navođenja opravdanog razloga (navođenje razloga nije obavezno) kupac snosi troškove povrata robe.
Ukoliko se povrat robe vrši uz opravdan razlog i krivnjom prodavatelja (greška kod isporuke, nekonzumni proizvod..), prodavatelj će namiriti sve troškove povrata umjesto kupca.

Vaše komentare, upite, prijedloge ili reklamacije možete poslati na e-mail adresu podrska@cajevi.hr


PRIVATNOST I ZAŠTITA PODATAKA

Internet trgovina cajevi.hr obvezuje se pružiti zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima koji su nužni za ispunjenje naših obveza.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.

Prikupljeni podaci ni u kojem slučaju neće se prosljeđivati trećim osobama.
Više o zaštiti podataka možete pročitati ovdje.