You cannot place a new order from your country. United States

Registracija korisnika

Prije početka narudžbe potrebno je registrirati se. Kod registracije upisujete podatke koji su nam potrebni kako bi Vam mogli isporučiti proizvod.
Potrebno je navesti ime i prezime, adresu za dostavu, adresu za račun i kontakt broj telefona. Adresa za račun i dostavu mogu se razlikovati, te je potrebno obratiti pažnju na unesene podatke.
Datum rođenja kod registracije nije obavezan, ali može koristiti kao informacija za pogodnosti (npr. poseban rođendanski popust).
Registraciju je moguće napravti i pri završetku narudžbe, međutim, preporučujemo zbog jednostavnosti da to učinite prije.

Naručivanje proizvoda

1. Odabir proizvoda
Pakiranja čajeva su po 50, 100 ili 200 grama, posebna pakiranja (kao npr. matcha 30 grama) imaju navedeno u opisu proizvoda gramažu, a pribor i posuđe za pripremu su u količini od 1 komad. Pomoću oznake + i - određujete broj komada koje želite staviti u košaricu.
Kliknite na ikonu Dodaj u košaricu. Na ekranu će Vam se pojaviti odabrani proizvod, količina i cijena. Na ovom koraku možete krenuti na Izvrši kupnju ili kliknuti na Nastavi kupnju i birati slijedeći proizvod.
U gornjem desnom uglu ekrana u svako vrijeme imate uvid u sadržaj Vaše košarice.
Nakon što ste odabrali sve proizvode i spremili ih u košaricu kliknite na ikonu Izvrši kupnju.
2. Odabir adrese za dostavu i adresu za račun.
Adresa za račun automatski će biti ista kao i adresa za dostavu. Ukoliko se razlikuju kliknite na Dodaj novu adresu i ručno promijenite.
3. Odabir načina dostave.
Na raspolaganju Vam je:
a) Dostava putem Hrvatske pošte ukoliko plaćate uplatom na račun, uz trošak dostave od 20,00 kn (za naručene proizvode u iznosu od 200 kn ili više dostava je besplatna).
b) Dostava putem Hrvatske pošte ukoliko plaćate pouzećem, uz trošak dostave od 25,00 kn (za naručene proizvode u iznosu od 200 kn ili više dostava je besplatna).
Označite željeni način dostave klikom na polje u obliku točke. Ukupan iznos košarice automatski će se promijeniti u ovisnosti o odabranoj opciji.
Dostava je najčešće u roku od 1-3 radnih dana, uz iznimke dostave na neke od otoka i tokom blagdanskih dana, odnosno pojačanih gužvi u prometu. Kupac u svom korisničkom računu, kod popisa svojih narudžbi može pratiti status određene narudžbe (zaprimljena narudžba, čekanje potvrde plaćanja, obrada narudžbe, pošiljka poslana na dostavu, pošiljka dostavljena, pošiljka otkazana itd..).
4. Potvrda načina plaćanja
Na raspolaganju su Vam:
a) Uplata na račun (opća uplatnica, internet bankarstvo)
Ukoliko odaberete ovaj način uplate, na e-mail ćete dobiti potvrdu narudžbe i sve potrebne podatke za uplatu.
Vaša pošiljka će biti isporučena kada od banke dobijemo potvrdu u izvršenoj uplati (najčešće slijedeći dan po uplati).
b) Plaćanje pouzećem (otkupom)
Robu plaćate djelatniku Hrvatske pošte kod isporuke naručenih artikala.
5. Potvrda narudžbe
Na zadnjem koraku biti će Vam prikazan kratak pregled narudžbe. Provjerite još jednom ukupan iznos, način dostave i plaćanja.
Ukoliko je sve u redu kliknite na Potvrđujem narudžbu.
Na Vaš e-mail stići će potvrda o naručenim proizvodima i podaci za uplatu.
Ukoliko niste primili e-mail, provjerite u odjeljku "neželjene pošte" ili nas kontaktirajte putem e-maila podrska@cajevi.hr ili na telefon 097/6996-212.